W ubiegłą sobotę, 15 września 2012 roku, ponad 6 tysięcy dzieci bawiło się na największym placu zabaw w Warszawie - w Strefie Akcji Hot Wheels. Dziecięce atrakcje były częścią motoryzacyjnego wydarzenia - Verva Street Racing.
Ponad 6.000 dzieci, 3800 wydanych dyplomów i nagród, 60 opakowań farb plakatowych i 100 pędzli, którymi pomalowano 2 samochody oraz 150 litrów wody przelanej przez armatki wodne, to tylko część statystyk sobotnich atrakcji Strefy Akcji Hot Wheels.Zabawa na terenach zielonych Placu Piłsudskiego trwała 8 godzin, a do udziału w animacjach zachęcali, dzieląc się swoją motoryzacyjna pasją, kierowcy z Teamu Hot Wheels™ oraz goście specjalni: aktor Mateusz Damięcki, dziennikarze motoryzacyjni Roman Popkiewicz i Juliusz Szalke oraz kierowcy rajdowi Paweł Oleszczak i Maciej Chełmicki.
By zdobyć kultowe samochodziki Hot Wheels® maluchy przez kilka godzin bawiły się i zbierały naklejki, potwierdzające uczestnictwo w atrakcjach. Z dziecięcą determinacją jeździły zdalnie sterowanymi samochodzikami, układały puzzle na dotykowym ekranie, brały udział w wirtualnym rajdzie na symulatorach, rzucały autokulami, które transformują się w samochody oraz rywalizowały między sobą w kilku konkurencjach sprawnościowych. Najmłodsze dzieci mogły bawić się w strefie malucha i brać udział w muzyczno-motoryzacyjnych animacjach Ryśka Bazarnika, losowaniu koła fortuny, a nawet w pokazach mody, do których casting odbywał się podczas imprezy.
- Strefa Akcji Hot Wheels to wyjątkowy sposób na pobudzanie i rozwijanie motoryzacyjnych zainteresowań wśród najmłodszych. Wierzę, że w przyszłości większość z tych dzieciaków będzie mogła realizować swoje pasje tak jak
ja np. podróżując starymi samochodami po świecie. – powiedział Mateusz Damięcki, gość specjalny Strefy Akcji Hot Wheels.
Strefa Akcji Hot Wheels gościła na VERVA Street Racing już po raz drugi. - Sukces projektu potwierdza liczba dzieci, uczestniczących w przygotowanych przez nas atrakcjach. Wierzymy, że na stałe wpisze się on w warszawski kalendarz wydarzeń dla najmłodszych – przekonuje Danuta Leszko-Rowsell, przedstawiciel organizatora, firmy Mattel Polska, producenta kultowej serii samochodzików Hot Wheels i światowego lidera w dziedzinie projektowania, produkcji i sprzedaży zabawek oraz produktów dla całej rodziny.
Partnerami przedsięwzięcia byli licencjonowani partnerzy Mattel: Smyk, Vision One, Cornette, Egmont, Arpex, St.Majewski i Euro-Tade. Oprawę medialną zapewniły Radio WAWA, Radio Bajka oraz dziennik Polska The Times.
Hot Wheels®
Od 1968 roku Hot Wheels® jest symbolem ekscytującej przygody motoryzacyjnej i motoryzacyjną marką numer 1 dla dzieci
w USA. Początkiem marki Hot Wheels® była linia 16 metalowych samochodów w skali 1:64.
Obecnie, mając ponad 41 milionów fanów, Hot Wheels® oferuje najatrakcyjniejsze samochody, jakie można sobie wyobrazić. Każdego roku najlepsi projektanci opracowują nowe kolekcje samochodów. Z liczbą 4 miliardów, dotychczas wyprodukowanych samochodzików, Hot Wheels® jest globalną marką dla chłopców w każdym wieku, oferującą już nie tylko samochodziki, ale również inne zabawki, pojazdy kolekcjonerskie, a nawet produkty licencjonowane np. takie jak ubrania.
Team Hot Wheels™
Czterech nieustraszonych zawodowych kierowców z całego świata - Zielony, Niebieski, Czerwony i Żółty. Wszyscy prowadzą prawdziwe pojazdy Hot Wheels®, prezentując najbardziej szokujące wyczyny kaskaderskie w historii off-road’u, drifting’u, motocross’u (FMX) oraz rally.
Zielony kierowca jest najbardziej doświadczonym kierowcą zespołu Hot Wheels®. Zwany Mr. Cool – zachowuje spokój nawet pod presją czasu. Jest pewny siebie, panuje nad sytuacją, szybko myśli i tak samo jeździ (niepowstrzymana prędkość).
Jednak nie zapomina o ekonomicznej jeździe i zawsze znajduje najbardziej bezpośrednią trasę z punktu A do punktu B.
Czerwony kierowca – najmłodszy kierowca zespołu Hot Wheels®. Jego motto to przekraczanie granic: mocniej, wyżej, dalej, szybciej. Otwarty na wyzwania, zawsze chce coś sobie udowodnić i nigdy nie jest zadowolony, dopóki nie pobije jakiegoś rekordu, nawet swojego własnego. Wykona każdy numer i przyjmie każde wyzwanie, a jego wyczyny kaskaderskie zapierają dech w piersiach.
Niebieski kierowca zespołu Hot Wheels® jest perfekcjonistą w każdym calu, wszystko musi mieć pod kontrolą. Ma nerwy
ze stali, bo liczy się dla niego precyzja, czas i umiejętności. Nieustannie pracuje nad osiągnięciem spektakularnej techniki ślizgu!
Żółty kierowca zespołu Hot Wheels® jest nieprzewidywalny i gotowy na wszystko. Ma w sobie odrobinę country i rock & rolla
z dużą domieszką szaleństwa. Jest zaradny i pomysłowy, a doskonałe umiejętności łączy z niemalże wysokooktanową potrzebą prędkości. Może jechać całymi dniami po najróżniejszym terenie, im bardziej ekstremalnie tym lepiej, bo i tak przetrwa wszystko.
Informacje o firmie Mattel
Mattel, Inc. (NASDAQ: MAT - News) jest światowym liderem w dziedzinie projektowania, produkcji i sprzedaży zabawek
oraz produktów dla całej rodziny. Mattel jest właścicielem tak słynnych marek, jak Barbie® — najpopularniejsza na świecie modna lalka, Hot Wheels®, Matchbox®, American Girl®, Radica® i Tyco® R/C, a także marek Fisher-Price®, Little People®, Power Wheels® oraz wielu innych linii zabawek o tematyce rozrywkowej.
W roku 2011 Mattel po raz czwarty z rzędu znalazł się na liście „100 najlepszych firm, dla których warto pracować” magazynu FORTUNE. Od lat notowany jest także na liście „100 najbardziej odpowiedzialnych społecznie firm” pisma Corporate Responsibility Magazine. Mający siedzibę główną w El Segundo w Kalifornii Mattel zatrudnia około 30 000 osób w 43 krajach,
a produkty sprzedaje w ponad 150 krajach. Hasłem Mattel jest „Creating the Future of Play” - Tworzymy przyszłość zabawy.
Więcej na: www.mattel.com
Informacja prasowa | Strefa Akcji Hot Wheels – największy motoryzacyjny plac zabaw w Warszawie
Link do strony artykułu: https://wm5.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/strefa-akcji-hot-wheels-najwiekszy-plac-zabaw-w-warsz